گروه آموزشی عدد

آموزش المپیاد ریاضی و کامپیوتر

گروه آموزشی عدد

آموزش المپیاد ریاضی و کامپیوتر

کتاب هندسه در المپیاد های ریاضی ایران و جهان یکی از کتاب های قدیمی المپیاد ریاضی در مبحث هندسه است 

می توانید این کتاب را در ادامه مطلب دانلود کنید

دانلود هندسه در المپیادهای ریاضی ایران و جهان 

نظرات  (۳)

با سلام و تشکر

از خدمت شما یک سوال داشتم، امید وارم هر چه زودتر جواب بدبد هر چند نامربوط است.

من میخوام کتاب المپیادی را از لینک زیر دانلود کنم  

http://www.4shared.com/document/T1rr1aQg/Iran-First_Stage.html

ولی بعد از زدن این لینک در صفحه ای که باز می شود وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنم فقط نرم افزار

4shared Desktop 

دانلود می شود.(برعکس پیکوفایل ها  به راحتی  دانلود نمیشود) لطفا راهنمایی بفرمایید.امیدوارم این کتاب را از سایت شما دانلود کنم.  با تشکر فراوان

Aha! 
Man hame ro zadam joz in :D
Mamnun
Salam
Man nemitunam linkhatuno dl konam?! Har kodumo ke mizanam ye file exe dl mikone
Mishe rahnamaE konin?
Mamnun
پاسخ:
توجه کنید که باید از لینک هایی که در پایین صفحه داخل کادر سبز رنگ هستند استفاده کنید بقیه لینک ها تبلیغات های صفحه هستند!
بعد وارد یک صفحه می شوید که وسط صفحه مقابل یک لینک نوشته You should click on the download link این لینک شما را به قسمت دانلود فایل می برد مراحل بعدی بسته به سروری که در ابتدا انتخاب کردید متفاوت است من  mixturecloud MC رو توصیه می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی